WinCUBIS, baziran na client server tehnologijama, sinkronizira kompletno poslovanje
osiguravajućeg društva, počev od prodaje svih vrsta osiguranja i nastavljajući se
na financije, štete, aktuarstvo, reosiguranje, izvještavanje i ostale back office
procese.
Neki od procesa koje ovaj sustav podržava su: definicija osigurateljnog proizvoda,
prodaja osiguranja, ulazna kontrola, fakturiranje, opominjanje, korespodencija s
klijentima, praćenje premije, obračun i isplata provizije, obrada, likvidacija,
isplata štete, integrirani sustav upravljanja dokumentima, sustav analize
podataka i sustav izvještavanja, višejezična podrška ...
WinCUBIS svoj maksimalni potencijal dostiže kao centralni informacijski
sustav osiguranja koji omogućava cjelovito praćenje svih vrsta osigurateljnih proizvoda,
te logično hijerarhijsko povezivanje svih jedinica društva ili grupacije
(poslovnice, agencije, filijale, društva...) uz jednostavno korištenje putem
interneta/intraneta bez potrebnih dodatnih licenci.
Saznajte više:
Dodatna mogućnost za osigurateljne grupacije ili holdinge
n - Cube je sustav za istovremeno upravljanje
procesima više osiguravajućih društava unutar holdinga,
grupacije ili slične organizacije. Potpuno objedinjavanje svih
poslovnih jedinica kroz jedinstveni CUBIS informacijski sustav,
kontrola nad svim aspektima poslovanja pojedinih kćeri tvrtki,
višejezičnost pa i korištenje različitih pisama, neke su od
mogućnosti n - Cube modula.