WinCUBIS, baziran na client server tehnologijama, sinkronizira kompletno poslovanje osiguravajućeg društva, počev od prodaje svih vrsta osiguranja i nastavljajući se na financije, štete, aktuarstvo, reosiguranje, izvještavanje i ostale back office procese.

Neki od procesa koje ovaj sustav podržava su: definicija osigurateljnog proizvoda, prodaja osiguranja, ulazna kontrola, fakturiranje, opominjanje, korespodencija s klijentima, praćenje premije, obračun i isplata provizije, obrada, likvidacija, isplata štete, integrirani sustav upravljanja dokumentima, sustav analize podataka i sustav izvještavanja, višejezična podrška ...

WinCUBIS svoj maksimalni potencijal dostiže kao centralni informacijski sustav osiguranja koji omogućava cjelovito praćenje svih vrsta osigurateljnih proizvoda, te logično hijerarhijsko povezivanje svih jedinica društva ili grupacije (poslovnice, agencije, filijale, društva...) uz jednostavno korištenje putem interneta/intraneta bez potrebnih dodatnih licenci.

Saznajte više:

Galerija

Dodatna mogućnost za osigurateljne grupacije ili holdinge

n - Cube je sustav za istovremeno upravljanje procesima više osiguravajućih društava unutar holdinga, grupacije ili slične organizacije. Potpuno objedinjavanje svih poslovnih jedinica kroz jedinstveni CUBIS informacijski sustav, kontrola nad svim aspektima poslovanja pojedinih kćeri tvrtki, višejezičnost pa i korištenje različitih pisama, neke su od mogućnosti n - Cube modula.